Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeste in oameni!

Acasa > Programe > Marketing - studii de piata

Marketing - studii de piata

 

Obiective

Organizat in doua sesiuni Modulul Marketing – studii de piata isi propune sa ofere participantelor la programul de formare elementele teoretice si practice necesare pentru a realiza studii de piata.

In prima parte participantele la programul de formare vor dobandi cunostintele si vor deprinde abilitatile necesare pentru a studia si a analiza actorii de pe piaţa, modul de utilizare si administrare a unei baze de date pentru colectarea si gestionarea informatiilor, realizarea interviurilor si obţinerea rezultatelor propuse. Partea a doua este dedicata analizei proiectului propus de fiecare dintre participante din perspectiva studiului de piata.

Scopul final al modulului este de a oferi participantului la programul de formare instrumentele necesare pentru a utiliza rezultatele studiului de piata in proiectul in elaborarea proiectului, astfel incat proiectul sa fie adaptat si sa raspunda cerintelor pietei.

Pentru inregistrare accesati http://z8.ro/dck

 

Testimoniale

  • David Diana Elena

    “Mi se pare o initiativa foarte buna acest curs de antreprenoriat, deoarece iti ofera anumite perspective la care, cu siguranta, nu te-aigandit inainte. Inca din prima zi a cursului am plecat acasa cu multe intrebari legate de business-ulpe care vreau



Despre proiect Programe Traineri Recomandari si testimoniale Contact

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.