Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeste in oameni!

Acasa > Programe > Marketing - studii de piata

Marketing - studii de piata

 

Obiective

Organizat in doua sesiuni Modulul Marketing – studii de piata isi propune sa ofere participantelor la programul de formare elementele teoretice si practice necesare pentru a realiza studii de piata.

In prima parte participantele la programul de formare vor dobandi cunostintele si vor deprinde abilitatile necesare pentru a studia si a analiza actorii de pe piaţa, modul de utilizare si administrare a unei baze de date pentru colectarea si gestionarea informatiilor, realizarea interviurilor si obţinerea rezultatelor propuse. Partea a doua este dedicata analizei proiectului propus de fiecare dintre participante din perspectiva studiului de piata.

Scopul final al modulului este de a oferi participantului la programul de formare instrumentele necesare pentru a utiliza rezultatele studiului de piata in proiectul in elaborarea proiectului, astfel incat proiectul sa fie adaptat si sa raspunda cerintelor pietei.

Pentru inregistrare accesati http://z8.ro/dck

 

Testimoniale

  • Fratila Raluca Georgiana

    “Cursul a fost astfel conceput incat sa stimuleze creativitatea, initiativa, ,asumarea riscurilor si alte atribute/calitati care stau la baza spiritului antreprenorial. Colaborarea European Project Consulting cu ADAF, CCIR si Scoala franceza de Afaceri



Despre proiect Programe Traineri Recomandari si testimoniale Contact

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.